Kompanijos strategija

Gedeon Richter Plc. – inovatyvi specializuota farmacijos kompanija, įsikūrusi Vengrijoje. Vertikaliai integruota įmonės veikla apima vaistų  gamybą, tyrimus, pardavimą ir rinkodarą. Kompanija savo produktus parduoda daugiau nei 100-te pasaulio šalių.

Paskutinių kelių dešimtmečių pastovus kompanijos Gedeon Richter verslo rodiklių augimas buvo sutrikdytas prasidėjusios 2008 m. ekonominės krizės, kuri palietė daugelį ekonomikos sričių. Tai paveikė netgi įprastai stabilų farmacinės pramonės sektorių. Ilgas produkto kūrimo etapas, griežta reguliavimo sistema ir bendros ekonominės situacijos poveikis atskleidė ir šio sektoriaus pažeidžiamumą.

Dauguma generinių kompanijų susidųrė su didėjančia konkurencija ir mažinamais nacionaliniais biudžetais. Norint išlikti reikėjo rinktis tarp dviejų strategijų. Viena iš jų – tapti globalia naudojant masto ekonomiją.  Kita – specializuotis ir užsitikrinti tvarumą naudojant kompleksinio verslo modelį

Gedeon Richter, visada daug investavęs į orginalius tyrimus ir skyręs daug dėmesio plėtrai, pasirinko antrąjį – specializavimosi kelią.